preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(22. 4. - 3. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZ NAŠIH UČIONICA - DAN (TJEDAN) SIGURNIJEG INTERNETA
Autor: Zrinka Jurić, 9. 2. 2024.

Dan sigurnijeg interneta obilježen je i u brojnim razredima, a učenici su pokazali veliko znanje o sigurnosti na internetu, ali i o opasnostima kojima mogu biti izloženi ako "ne gejmaju sigurno"! 
U (OPŠIRNIJE) donosimo kratka izvješća popraćena fotografijama radionica koje su s učenicima na satima Informatike provele Maja Štefanac i Mira Magdić te učiteljice Nada Brdar i Marija Dragojević sa svojim razredima, 4. c i 3. b, na Satima razrednika!


Dan sigurnijeg interneta održava se drugi utorak u veljači, a ovogodišnji obilježavamo 6. veljače pod sloganom „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“. Učiteljica informatike Maja Štefanac održavala je cijeli tjedan brojne aktivnosti s učenicima razredne nastave kako bi što sigurnije koristili internet. Učenici 1. i 2. razreda rješavali su Kahoot kviz o sigurnosti na internetu te igrali edukativnu igru Odrastanje uz sigurniji Internet - Dabrica Darka.

Učenici 3. i 4. razreda rješavali su online Potragu za sigurnijim internetom sa zanimljivim interaktivnim zadacima, igrali društvenu igru koja uključuje crtanje, odgovaranje na pitanja i davanje savjeta o sigurnom korištenju interneta te su imali radionicu pod nazivom Naše online vrijeme (igrice, kupovina, društvene mreže) i stvorili svog superjunaka koji će im pomoći u zaštiti na internetu.

                                                                                                        Maja Štefanac 

NA TIPKOVNICI I KONZOLI BUDI U KONTROLI 

Povodom Dana sigurnijeg interneta u 4. c razredu je održana radionica iz edukativnih materijala Centra za sigurniji internet.
Učenici su u skupinama izrađivali plakate, pisali poruke i isticali prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja na internetu. Prilikom prezentacija s lakoćom su objašnjavali štetnosti posljedica igranja igrica, online kupnje bez roditeljske dozvole i sudjelovanju na gaming društvenim mrežama.
Na satu Informatike poučeni su kako zaštititi osobne podatke tijekom igranja i komuniciranja u igricama i na društvenim mrežama. Cilj je i dalje širiti znanja o sigurnosti interneta u školskoj zajednici.

                                                                                        Nada Brdar 

                                                                                   Marija Dragojević 

 

Dan sigurnijeg interneta je obilježen s učenicima 4.b razreda kroz radne listove gdje su djeca navela video igrice koje rado igraju i koje im oduzimaju dosta vremena jer ih provode kraj ekrana. S druge strane sam ih navela da napišu kako bi bilo korisnije svoje slobodno vrijeme provesti na svježem zraku u prirodi sa svojim vršnjacima ili igrajući društvene igre s članovima svoje obitelji.
Na kraju su sami izveli zaključak da video igrice treba ograničiti (virtualni svijet), a dati prednost i više se družiti i živjeti  u stvarnom svijetu.
Poslije su ispunjavali evaluacijske liste koje smo poslali kao potvrdu sudjelovanja u projektu!

6. a, b i c razredi su imali drugačiji koncept od nižih razreda. Dobili su pitanja i listu s odgovorima koje su trebali svrstati prema pitanjima. Napravili smo 5 grupa po razredu i imenovali voditelje i na kraju provjeravali koliko su točno odgovorili na pitanja koja su se uglavnom odnosila na naša ponašanja dok surfamo na internetu, kako prepoznati opasnosti i kako se ponijeti. Najbolje  su ekipe dobile diplome koje su dane s materijalima i na kraju napravili evaluaciju projekta.

5. c razred pravio je umne mape u NEW-MIND-MAP-u s temom opasnosti koje nas vrebaju na društvenim mrežama i kako se zaštititi od njih! 

                                                                                              Mira Magdić 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju